Politica de retur

Clientul are dreptul  se retragă din contract, respectiv  returneze un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suportă alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care clientul intră în posesia fizică a bunurilor.

În cazul în care clientul decide  se retragă din contract, acesta va trebui sa solicite singur curierul și sa trimită înapoi bunurile, in aceeași stare in care le-a primit, sa descarce formularul de retur si sa il completeze, in functie de ceea ce isi doreste sa primeasca in schimb.De asemenea, clientul are obligatia de a atasa in colet factura, in format fizic, totodata isi asuma plata transportului, in cazul retragerii din contract.

Formular:

 

Clientul trebuie sa ia la cunostiinta faptul ca, in eventualitatea degradarii ambalajului sau a produsului, ne rezervam dreptul de a renunta la receptia acestuia in centru pentru retururi si se va intoarce inapoi catre expeditor. 

Retururile nu se solveaza la telefon si nici trimitand mesaje sau e-mailuri.
Adresa pentru retur este:

Moft Collection, Timisoara, Timis, Strada Carol Telbisz 3

Numar telefon: 0750 810 378

În cazul în care cumpărătorul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie  returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv.

În cazul în care comanda este achitatăVânzătorul va rambursa suma în maxim 30 zile (treizeci) de zile de la dată informării vânzătorului de către cumparator asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnată după cum urmează:

– pentru Comenzile achitate cu card online – prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;

– pentru Comenzile achitate cu OP / Ramburs / Card bancar – prin virament bancar;

Costurile de returnare a bunurilor vor fi suportate de cumpărător, iar bunurile vor fi ambalate astfel încât  nu existe riscul deteriorării și împrăștierii accidentale la transport.

Cumpărătorul poate solicită înlocuirea sau returnarea bunurilor ce nu corespund comenzii acestuia (alt gramaj, alt produs decât cel comandat), care au fost expediate greșit dintr-o eroare a Vânzătorului, caz în care costurile de transport vor fi suportate de vanzator.

Nu este eligibil dreptul de retur pentru bunuri care au fost desigilate, al căror ambalaj a fost deteriorat de către cumpărător, respectiv alte bunuri care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă.